DISS.

Ush, jag måste dela med mig av mitt missnöje! Tele2 är det DÅLIGASTE, DYRASTE och KASSASTE abonomanget jag någonsin haft!!! Jag bytte innan sommaren från Tre eftersom jag trodde att Tele2 skulle vara bättre. Men ICKE. Jag har vart missnöjd sen första fakturan kom! Har ett "smart" abonemang där ja har fri surf, fria samtal och fria sms för 99 kronor i månaden, Fick en räkning på 900 kronor! 900!!! När jag ringde och tecknade abonomanget bad jag 5 gånger om ett micro simkort men fick ÄNDÅ ett vanligt. Trots att jag blivit lovad. På kundtjänsten va de skit otrevliga. USH. KÖP ALDRIG TELE2! Ska säga upp skiten så snart jag bara kan!!

TUMMEN NER TILL TELE2!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sv: Jaså? Det hade jag ingen aning om. Tänker annars åka ner idag och höra med om. Tack iallafall! :D

2011-08-31 @ 11:10:11
URL: http://mikaelawistrm.blogg.se/
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Har kört igång veckans blogg igen, var gärna med och ta chansen att bli sedd av över 1000 personer varje dag :)

2011-08-31 @ 12:17:49
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Cecilia Uhr

Hej Beatrice,



Jättetråkigt att se att du är missnöjd med ditt abonnemang hos oss.



Första fakturan brukar kunna bli något högre än vanligt på grund av till exempel inträdesavgifter. Du får gärna mejla mig så kan jag ta en titt på ditt abonnemang och svara på eventuella frågor du har.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-09-01 @ 13:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0