.....

Hemskt ledsen att jag inte uppdaterat. Ha inte hunnit och sedan har det hänt grejer som fått mig att verkligen inte vilja uppdatera överhuvudtaget. Skullle fått ett samtalk från London i Tisdags, men de har ännu inte ringt. Det är en familj som har sagt att dom vill ha mig så väntar i princip bara på samtalet innan jag kan börja packa å så. Snälla håll era tummisar för mig för detta är verkligen någonting jag vill göra...

Igår va jag, Sara och Bella på Sticky fingers. Förfest hos sara som gjorde as bra drinkar! Är fan imponerad ;) Sedan drog vi oss ut och hade det riktigt roligt! Gick hem i bra tid å käkade lite donken å så. Super mysigt! Upp med tuppen (nästan) för att jobba med mammi. Lagom roligt kanske. Men mötte upp finisarna igen och vi tog oss en fika inne i stan och jag köpte en suuper fin resväska! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0